مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

آموزش اینستاگرام مقالات ناب به همراه معرفی سایت های فروش فالوور واقعی با بهترین کیفیت در بین سایر سایت ها به صورت تخصصی

محل لوگو

دلیل جدایی مهراد و دنیا جهانبخت شد؛ "دنیا کنار تتلو" با حالی ناجور!


دنیا جهانبخت در کنار امیر تتلو چهره‌ پر حاشیه و البته وصله ناجور اینستاگرام است که هر چند ماه یکبار او را با با یک خواننده و یا یک پسر پولدار و لاکچری می بینیم. دنیا خانم ظاهرا سیرمونی هم ندارد و با همه این اشخاص روابط جنسی داشته است!

 ناگفته نماند دنیا جهانبخت در گذشته مدل بوده و به همین دلیل چهره و بدنی جذاب دارد. وقتی چنین شخصیتی هوس باز هم باشد دیگر همه چیز تکمیل است و راه به راه درِ قلب خانم شاخ برای آقایان باز می شود. دنیا جهانبخت مدتی می شود که به گفته خود باردار است و مهراد جم در زمان حاملگی اش او و فرزندشان را رها کرده و به ایران برگشته است.

 

دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت روزانه استوری هایی می گذارد و از غم نبود مهراد صحبت می کند. او حاظر است برای جذب فالوور حتی خود را در مقابل 13 میلیون دنبال کننده خار و خفیف کند، البته این رفتارش بی تاثیر هم نیست و او روزانه نزدیک به 300 میلیون تنها از طریق تبلیغات درآمد دارد. دنیا جهانبخت یکبار با خودکشی دروغینش برای ساسی به هدفش رسید حالا برای بار دوم با برنامه ریزی قبلی باز هم سر کاربران را گرم کرد.

دنیا جهانبخت و ساسی

اما دنیا چند باری می شود که از اتفاقی صحبت می کند. اتفاقی که دم اسانسور برای او و مهراد افتاد اما او هیچگاه آن را توضیح نداد و همیشه برای دنبال کنندگان سوال بود. حالا دنیا جهانبخت از این اتفاق تلخ پرده برداری کرد و گفت:

روز آخری و دم آسانسور افتادم به پاش و گفتم نرو و با کلی اشک و جیغ التماس کردم اما مهراد منو پرت کرد اونور و دکمه صفر آسانسور رو زد و رفت...

اون صحنه تنها صحنه ای که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

دنیا جهانبخت

دلیل اصلی جدایی مهراد از دنیا

مهراد جم به یکباره از خانم شاخ مجازی جدا شد اما دلیل آن چیست؟ از آنجایی که دنیا جهانبخت دست رد به سینه هیچ مردی نمیزند اگر بخواهیم از ارتباط او با پویان مختاری بگذریم، در گذشته هم مدتی را با امیر تتلو خواننده پرحاشیه گذرانده است و حتی فیلم هایی نامتعارف از این دو سلبریتی درآمد. وقتی چنین مواردی راحت در فضای مجازی منتشر می شود قطعا اتفاقات بدتری هم پشت این استوری ها رخ داده است.

 

فحاشی زشت تتلو به دنیا جهانبخت و مهراد جم

قماربازان که این روزها بیشترشان از ترکیه به لندن کوچ کرده اند بعد از پایان سناریو دنیا جهانبخت و مهراد جم و برای اینکه از تب و تاب نیوفتند و بتوانند همچنان فالوورهایشان را تشنه نگه دارند این بار سراغ تتلو رفتند و این خواننده پرحاشیه را وارد ماجرای جدایی دنیا و مهراد کردند.

ماجرا از این قرار است که امیر تتلو خواننده جنجالی خطاب به دنیا جهانبخت که این روزها برای رفتن مهراد جم و تنها شدنش گریه می کند ویدیویی منتشر کرد.

تتلو در این ویدیو صدایی از خودش منتشر کرده که گریه کردن دنیا جهانبخت را مسخره می کند و به مهراد جم و بچه اش که دنیا ادعا می کند پدر او مهراد است فحاشی می کند.

 
 
 

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1457

خرید طرح های آماده برای چاپ فاکتور تراکت بنر و کتاب های خاص نرم افزار های حرفه ای و کمیاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما