مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

آموزش اینستاگرام مقالات ناب به همراه معرفی سایت های فروش فالوور واقعی با بهترین کیفیت در بین سایر سایت ها به صورت تخصصی

محل لوگو

نحوه استفاده از Stories Instagram برای تجارت


با انتشار Instagram Stories ، کاربران می توانند بدون لمس بیش از حد عکس و فیلتر ، نگاهی به آنچه بت های اینستاگرام خود مانند IRL می بینند ، بدست آورند. با بهره گیری از ایده Snapchat ، داستان های جدید اینستاگرام به شما امکان می دهد مجموعه ای از عکس ها یا فیلم های زودگذر را ارسال کنید که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

Screen Shot 2016-08-03 در 11.06.06 AM

طبق گفته کوین سیستروم ، بنیانگذار اینستاگرام ، Instagram Stories فضایی را برای کاربران اینستاگرام ایجاد می کند تا محتوایی را که برای خوراک بسیار سرپرستی آنها قطع نمی کند ، به اشتراک بگذارند. Instagram Stories همچنین فرصت بیشتری را برای مشاغل شما فراهم می کند تا بدون نیاز به ایجاد یک دنبال کننده یا Snapchat یا ترک برنامه Instagram ، با جامعه خود درگیر شوند.

اگر قبلاً به استفاده از Snapchat برای تجارت متعهد شده اید ، ممکن است بخواهید از Stories Instagram خود چشم پوشی کنید تا ببینید جدیدترین ویژگی بحث برانگیز چگونه می تواند به سود تجارت شما بیاید. برای آگاهی از نکات مثبت و منفی استفاده از Snapchat یا Instagram Stories ، و چگونگی شروع ایجاد داستان های اینستاگرام برای تجارت خود ، ادامه مطلب را بخوانید!

داستانهای اینستاگرام

استوری اینستاگرام خود را ایجاد کنید ، اطلاعات آماری را مشاهده کنید ، در فید اینستاگرام خود ارسال کنید

جوانب مثبت استفاده از داستان های اینستاگرام برای تجارت:

عملکرد Instagram Stories با چند هدیه مخفی مشابه Snapchat است:

  • استوری شما وقتی روی عکس نمایه کاربر ضربه می زنید ، در برگه صفحه اصلی صفحه اصلی در برنامه Instagram و در صفحه نمایه یک کاربر نشان داده می شود.
  • داستان های جدید در صفحه اصلی توسط افرادی که بیشتر با آنها تعامل دارید تنظیم می شوند و نه با به روزرسانی داستان (مانند Snapchat) ، این بدان معنی است که اولویت داستان های شما توسط کسانی است که دوست دارید ابتدا ببینید. از نظر تئوری حداقل.
  • برخلاف Snapchat ، برای دیدن استوری اینستاگرام وی لازم نیست فردی را دنبال کنید ، مگر اینکه او یک حساب کاربری خصوصی باشد. این بدان معناست که شما می توانید قبل از اینکه متعهد به پیروی از شخصی شوید ، داستان ها را مرور کنید.
  • اگر سه شنبه شب قبل از کار سر و کله بزنید ، می توانید داستان خود را از دید برخی کاربران پنهان کنید ، مانند رئیس خود.
  • شما می توانید به جای اینکه تقاضای خود را بین اینستاگرام و اسنپ چت تقسیم کنید ، یکپارچه محتوای پشت صحنه و فیلم را در استراتژی محتوای اینستاگرام خود ادغام کنید و بر ایجاد یک مخاطب تمرکز کنید.

موارد منفی استفاده از داستان های اینستاگرام برای تجارت

Instagram Stories تمام ویژگی های Snapchat را کپی نکرده است ، در اینجا تفاوت برنامه ها آمده است:

  • شما فقط می توانید عکس ها و فیلم هایی را که قبلاً طی 24 ساعت گذشته گرفته اید بارگذاری کنید ، در حالی که Snapchat Memories به شما امکان می دهد هر محتوایی را از رول دوربین خود بارگذاری کنید (یک حاشیه سفید در اطراف ضربه محکم و ناگهانی ایجاد شده است که به صورت "زنده" ایجاد نمی شوند)
  • ویژگی های ویرایش برای Instagram Stories به اندازه Snapchat عمیق نیستند و Instagram Stories فاقد بسیاری از ویژگی های جالب مانند فیلترهای مکان ، فیلترهای سلفی ، برچسب ها ، برچسب ها و جلوه های دیگر است ... تا کنون.
  • Instagram Stories به شما اجازه نمی دهد که چه کسی از استوری شما اسکرین شات گرفته است ، که ممکن است سنجش میزان علاقه و تعامل با محتوای شما را دشوار کند.
  • شما نمی توانید Instagram Story خود را در فید یا تلفن خود ذخیره کنید ، اما می توانید یک داستان خاص (عکس یا کلیپ ویدیویی) را مستقیماً در فید Instagram خود ارسال کنید.
  • وقتی برای مشاهده داستان شخصی ضربه می زنید ، این داستان از ابتدای داستان شروع می شود نه از جایی که شما آن را متوقف کرده اید.

نحوه استفاده از Stories Instagram برای تجارت

برای بارگذاری اولین استوری اینستاگرام خود ، روی نماد کوچک در گوشه بالا سمت چپ برنامه ضربه بزنید.

داستانهای اینستاگرام

برای ایجاد اولین استوری اینستاگرام خود برای کسب و کار ، روی نماد + ضربه بزنید

می توانید برای استوری خود عکس بگیرید یا یک سری 10 کلیپ ویدیویی دوم ایجاد کنید و از ویژگی های ویرایش داستان اینستاگرام برای ادویه بخشیدن به مطالب خود استفاده کنید.

ویژگی های ویرایش Instagram Stories شامل انواع قلم موهای منحصر به فرد برای انتخاب ، مانند g قلم استاندارد ، یک نشانگر و یک هایلایتر شفاف با رنگ های سفارشی برای طراحی با پالت های از پیش ساخته شده در زنگهای خاکستری و خاکستری است.

داستانهای اینستاگرام

گزینه های ویرایش متن و رنگ انعطاف پذیر در Story Instagram

شما می توانید یک فیلم یا عکس 10 ثانیه ای جدید ایجاد کنید تا در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید ، یا با کشیدن صفحه نمایش به سمت پایین که می خواهید عکس بگیرید یا استوری خود را ضبط کنید ، عکس یا ویدیویی را که طی 24 ساعت گذشته گرفته اید قرار دهید.

وقتی کاربر روی عکس نمایه شما زبانه می زند ، استوری شما در برگه صفحه اصلی یا از صفحه نمایه اینستاگرام شما قابل دسترسی است و می توانید اطلاعات آماری سفارشی خود را بررسی کنید تا ببینید چه کسی استوری شما را مشاهده کرده است

برای دریافت اطلاعات در مورد محتوای خود ، روی پیکان پایین داستان خود ضربه بزنید

برای دیدن بینش های سفارشی خود ، کافی است روی عکس نمایه اینستاگرام خود ضربه بزنید تا استوری اینستاگرام خود را مشاهده کنید. در پایین عکس خود ، یک نماد پیکان کوچک با تعداد افرادی که داستان شما را مشاهده کرده اند مشاهده خواهید کرد. اگر روی نماد ضربه بزنید ، می توانید همه کاربرانی را که داستان شما را تماشا کرده اند مشاهده کنید و چندین کلیپ را در داستان خود ورق بزنید تا ببینید که چه تعداد از افراد مرتباً تماشا می کنند.

ببینید چند نفر و چه کاربرانی استوری اینستاگرام شما را دیده اند

در این بخش همچنین می توانید استوری خود را ذخیره کنید ، استوری خود را به فید خود ارسال کنید یا استوری خود را حذف کنید. هر استوری اینستاگرام که ایجاد می کنید به صورت جداگانه ذخیره می شود ، بنابراین می توانید اطلاعات ویژه ای درباره هر استوری اینستاگرام منحصر به فرد در فید خود دریافت کنید.

با انتخاب نماد چرخ تنظیمات در گوشه بالا سمت چپ این صفحه ، این گزینه را دارید که داستان خود را از دید کاربران خاصی که ممکن است نخواهید محتوای خود را با آنها به اشتراک بگذارید پنهان کنید. همچنین می توانید پاسخ پیام از همه ، افرادی که دنبال می کنید را بپذیرید یا پیام های خود را خاموش کنید.

داستانهای اینستاگرام

یک عکس یا فیلم بگیرید ، متن و صورتک اضافه کنید ، یک فیلتر را انتخاب کنید ، سپس روی علامت تیک بزنید تا در Instagram Story خود پست کنید

چگونه اولین استوری اینستاگرام خود را برای تجارت ایجاد کنیم

  1. وارد حساب اینستاگرام خود شوید و روی علامت + در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید
  2. برای گرفتن عکس روی دکمه دایره ضربه بزنید یا دکمه را پایین نگه دارید تا فیلم> 10 ثانیه بگیرید
  3. با انتخاب یکی از سه قلم یا استفاده از صفحه کلید ، متن را اضافه کنید
  4. با انتخاب قلم رنگ را اضافه کنید و از پالت های رنگ انتخاب کنید
  5. با استفاده از صفحه کلید شکلک اضافه کنید
  6. با کشیدن انگشت به راست یا چپ یک فیلتر را انتخاب کنید
  7. برای ارسال محتوای خود به استوری اینستاگرام خود ، روی علامت تأیید در پایین ضربه بزنید

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 2377

خرید طرح های آماده برای چاپ فاکتور تراکت بنر و کتاب های خاص نرم افزار های حرفه ای و کمیاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما