مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

آموزش اینستاگرام مقالات ناب به همراه معرفی سایت های فروش فالوور واقعی با بهترین کیفیت در بین سایر سایت ها به صورت تخصصی

محل لوگو

درگذشت فتحعلی اویسی + علت مرگش + بیوگرافی


فتحعلی اویسی بازیگر با سابقه و محبوب سینما و تلویزیون می باشد که مدتی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری و به کما رفته بود. این بازیگر سرانجام در صبح روز سه شنبه 13 مهرماه درگذشت.

مریم امیرجلالی نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی اش این خبر را تایید کرده است.

 

بیوگرافی فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی (زاده 21 دی 1324 در قم) کارگردان بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است.فتحعلی اویسی بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است. او فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس آمریکا در سال 1353 است. وی در همان سال به ایران بازگشت و شروع فعالیت سینمایی اش با بازی در فیلم قدغن (علی رضا داوودنژاد) در سال 1357 بود.

پس از اتمام تحصیل به عضویت سیمای جمهوری اسلامی درآمد و در دهه شصت در فیلم های بسیاری بازی کرد چند فیلم ناموفق هم کارگردانی کرد.

در اوایل دهه هفتاد دوباره به کارگردانی روی آورد و سومین فیلم بلندش (مریم و میتیل) فیلم موفقی از آب درآمد. اما در چهارمین فیلمش (سربلند) به هیچ وجه موفق نبود. فتحعلی اویسی در نیمه دوم دهه هفتاد در تلویزیون فعال بود و بازی های زیبائی هم از خود به نمایش گذاشت.

اوج هنرنمایی و موفقیت فتحعلی اویسی، بازی در مجموعه تلویزیونی بدون شرح بود.فتحعلی اویسی در زمینه خوانندگی نیز استعداد دارد و تیتراژ پایانی سریالهای باغچه مینو و کمربندها را ببندیم نیز او اجرا کرده و یک آلبوم هم به همراه پسرش علیرضا اویسی به نام خونه دل روانه بازار کرده است.

کتایون و علیرضا اویسی

کتایون ، تنها دختر فتحعلی اویسی نیز بازیگر شده است! وی متولد 1367 و در شهر قم می باشد و اولین بازی او در فیلم پدرش و در سال 71 بود!

علیرضا نیز متولد سال 1364 در شهر قم می باشد و بر خلاف پدر و خواهر به سمت کار هنری دیگری رفته است! او آهنگساز و خواننده توانایی شده است که تا بحال چندین قطعه موسیقی برای خودش و پدرش و دیگر هنرمندان ساخته است.

فتحعلی اویسی

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1863

خرید طرح های آماده برای چاپ فاکتور تراکت بنر و کتاب های خاص نرم افزار های حرفه ای و کمیاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما