مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

آموزش اینستاگرام مقالات ناب به همراه معرفی سایت های فروش فالوور واقعی با بهترین کیفیت در بین سایر سایت ها به صورت تخصصی

محل لوگو

نحوه افرایش اینگیجمنت اینستاگرام


آیا برای به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام تلاش می کنید؟ فقط شما نیستید. مطالعه توسط Quintly پیدا شده است که پس از فعل و انفعالات نمایش مشخصات عمومی توسط 33 درصد در طی یک سال کاهش یافته است . تعداد لایک ها و نظرات در پست های عکس اینستاگرام به طور متوسط ​​27٪ و ویدیوها به طور متوسط ​​39٪ کاهش دارند. بنابراین این برای شما چه معنایی دارد؟ شاید وقت آن رسیده باشد که در تلاش برای افزایش تعامل و کسب لایک بیشتر در پست های اینستاگرام ، در استراتژی اینستاگرام خود تجدید نظر کنید!

کاهش اینگیجمنت اینستاگرام

طبق این مطالعه ، هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر شود ، میزان جذابیت اینستاگرام شما بیشتر می شود. در حالی که حساب های اینستاگرام بین 1 تا 100 هزار فالوور 24-29٪ کاهش یافته است ، اما حساب هایی که بیش از 100،000 فالوور دارند با دیدن 36-39٪ کاهش شدیدتری متحمل می شوند. بنابراین ، چرا تعامل اینستاگرام کاهش می یابد؟

نمودار دنباله تعداد 01-4

میزان کاربری و فرکانس پست اینستاگرام هر دو افزایش یافته است ، به این معنی که اکنون تعداد کاربران اینستاگرام بیشتر از هر زمان دیگری است که همه آنها حساب های بیشتری را دنبال می کنند و این حساب ها بیشتر ارسال می کنند. اکنون هر کاربر اینستاگرام بیش از یک سال پیش محتوای اینستاگرام خود را می بیند و ممکن است فقط محتوای آن بیش از حد باشد که بتواند با آن همراه باشد.

این گفته ها ، همه خبرهای بدی نیستند. اینستاگرام همچنان در حال تولید تعامل بالاتری نسبت به توییتر و فیس بوک برای مارک ها است ، بر اساس این مطالعه که بیش از 13000 حساب انجام داده است ، "دستیابی به موفقیت در" مبارزه برای تعاملات "در جدول زمانی سریعتر" دشوارتر است. " همچنین مهم است که توجه داشته باشیم که این مطالعه قبل از شروع الگوریتم جدید اینستاگرام برای کاربران انجام شده است ، که ممکن است دلیل اینکه به زودی به همه می رسد توضیح دهد. و ، نوجوانان همچنان مفسران فوق العاده فعال در اینستاگرام هستند ، زیرا برخی از نوجوانان نظرات بیشتری نسبت به کیم کارداشیان با فقط کسری از دنبال کنندگان دریافت می کنند.

چگونه می توان لایک بیشتری در اینستاگرام به دست آورد و اینگیجمنت را افزایش داد

فید جدید الگوریتم اینستاگرام از پست های دارای جذابیت بالا استقبال می کند ، بنابراین اکنون هرچه پست شما لایک و نظر بیشتری دریافت کند ، افراد بیشتری پست شما را مشاهده خواهند کرد! در اینجا 4 کار وجود دارد که می توانید امروز انجام دهید تا به شما کمک کند بیشتر لایک و نظر در اینستاگرام دریافت کنید:

  1. از هشتگهای اینستاگرام به صورت استراتژیک استفاده کنید

پست هایی که حداقل یک هشتگ اینستاگرام دارند ، به طور متوسط 12.6٪ نسبت به پست های بدون هشتگ درگیری بیشتری دارند ، بنابراین اگر می خواهید در اینستاگرام لایک بیشتری دریافت کنید ، هشتگ ها یک مکان عالی برای شروع هستند! استفاده از هشتگ می تواند به شما در هدف قرار دادن مخاطبان جدید در اینستاگرام کمک کند و در صورت استفاده صحیح ، به سایر کاربران اینستاگرام کمک می کند تا حساب اینستاگرام شما را کشف ، دنبال کرده و با آن درگیر شوند. بهتر است به جای استفاده از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام ، از هشتگ های برتر اینستاگرام که جامعه درگیر کننده ای در پشت خود دارند و مخصوص مخاطبان شما هستند ، استفاده کنید.

نمونه هشتگ برتر اینستاگرام

بنابراین ، چگونه قرار است این هشتگ های جالب ، خلاق و جامعه مدار را پیدا کنید؟ بهترین راه این است که جستجو کنید و ببینید هشتگهای اینستاگرام که مخاطبان شما از قبل استفاده می کنند. دامنه هشتگ باریک تر ، کاربران بیشتر درگیر کار می شوند. شما از اینکه هشتگ های بسیار خوب چگونه می توانند شوکه و متعجب شوید خواهید شد!

بیشتر بیاموزید: راهنمای نهایی استفاده از هشتگ های اینستاگرام

  1. یک تماس برای اقدام به زیرنویس اینستاگرام خود اضافه کنید

نوشتن زیرنویس خوب در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند اصلی برای مشاهده پست شما توسط پیروان شما باشد. زیرنویس های اینستاگرام با تماس برای اقدام می توانند به شما در گرفتن نظرات بیشتر کمک کنند ، و با الگوریتم جدید اینستاگرام که طرفدار تعامل است ، نظرات می توانند مستقیماً بر استراتژی کلی شما در بازاریابی اینستاگرام تأثیر بگذارند. برای ایجاد یک فراخوان برای اقدام در اینستاگرام ، فقط باید از دنبال کنندگان خود بخواهید که پس از خواندن عنوان شما کاری انجام دهند! می توانید از آنها س aboutال کنید که آخر هفته در چه وضعیتی قرار دارند یا در مورد محصول جدید چه نظری دارند و به آنها بگویید که پاسخ خود را در نظرات بگذارند.

زیرنویس instagram نمونه ای از دعوت به عمل

فراخوان خود را برای پایان شرح خود ذخیره نکنید - مهم این است که مهمترین اطلاعات خود را ابتدا قرار دهید ، زیرا بعد از 3-4 خط متن ، زیرنویس های اینستاگرام کوتاه می شوند. قسمت اول زیرنویس اینستاگرام خود را فوق العاده جذاب و فریبنده قرار دهید ، بنابراین پیروان شما می خواهند برای خواندن بقیه مطالب کلیک کنند و سپس با گذاشتن نظر به دعوت به عمل شما پاسخ دهند!

بیشتر بیاموزید: راهنمای نهایی برای نوشتن زیرنویس های خوب اینستاگرام

  1. ارسال به اینستاگرام در بهینه بار

ارسال پست به اینستاگرام در زمان های اوج به شما در افزایش تعامل و پسندیدن بیشتر در پست های اینستاگرام کمک می کند. با ارسال پست در هنگام آنلاین بودن تعداد بیشتری از دنبال کنندگان ، می توانید مخاطبان خود را برای هر پست خود به حداکثر برسانید. زمان های اوج برای هر فرد بسته به مخاطبان شما متفاوت خواهد بود (و مناطق زمانی!) ، بنابراین سعی کنید زمان ارسال خود را (صبح ، ظهر و بعد از ظهر) آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

تجزیه و تحلیل برای دریافت لایک بیشتر در instagram

Analytics جدید اینستاگرام ، زمان آنلاین بودن فالوورهای شما را به شما نشان می دهد

همچنین می توانید از ابزاری مانند Iconosquare برای تعیین زمان مطلوب خود برای ارسال استفاده کنید ، یا اگر نمایه تجاری جدید اینستاگرام دارید ، می توانید با اینستاگرام آنالیز نیز زمان بهینه خود را مشاهده کنید . هنگامی که از بهترین زمان برای ارسال مطلع شدید ، می توانید پست های اینستاگرام را با استفاده از بعداً برای زمان بهینه به صورت رایگان زمان بندی کنید ، که به شما کمک می کند لایک های اینستاگرام را در هر پست بیشتر کنید.

زمانبند رایگان اینستاگرام

مسابقه اینستاگرام را اجرا کنید

اجرای یک مسابقه عکس اینستاگرام روشی سرگرم کننده و آسان برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام است و همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه و جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام است که به شما در افزایش تعامل کمک می کند. با همکاری با یک تجارت دیگر ، می توانید مسابقه عکس اینستاگرام خود را برای هر دو مخاطب خود تبلیغ کنید و همچنین فالورهای یکدیگر را به اشتراک بگذارید.

Screen Shot 2016-05-26 در 3.11.35 PM

می توانید دنبال کنندگان خود را برای وارد کردن یک دوست (یا سه نفر) در نظرات تگ کنید و وقتی دوستانشان در نظرات نشان شدند ، آنها به پست اینستاگرام شما نگاه می کنند و در معرض تجارت شما قرار می گیرند. سپس ، آنها می توانند خودشان را با برچسب گذاری دوستان بیشتری وارد مسابقه کنند! وبلاگ سبک زندگی Treasures & Travels در مثال فوق بسیار عالی کار می کند ، و آنها بیش از 1000 نظر به عنوان ورودی دریافت کردند. نحوه اجرای مسابقه عکس اینستاگرام را می توانید در اینجا بیاموزید . به نظر می رسد که فقط افزایش موقتی نظرات و پسندیدن های بیشتر اینستاگرام به نظر برسد ، اما با رشد پایگاه فالوور خود می توانید تعامل خود را نیز افزایش داده و لایک های بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید.

 

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 2298

برچسب های مهم

خرید طرح های آماده برای چاپ فاکتور تراکت بنر و کتاب های خاص نرم افزار های حرفه ای و کمیاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما