مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

آموزش اینستاگرام مقالات ناب به همراه معرفی سایت های فروش فالوور واقعی با بهترین کیفیت در بین سایر سایت ها به صورت تخصصی

محل لوگو

13 برنامه عالی برای بازاریابی کسب و کار شما در اینستاگرام


بازاریابی اینستاگرام از روزهای ابتدایی اینستاگرام که کاربران فقط در برنامه عکس گرفتند و فیلتر اضافه کردند ، مسیری طولانی را طی کرده است. اکنون ، برنامه های کاملی وجود دارد که فقط به ویرایش عکس اختصاص دارند! برای کمک به شما در مرتب سازی همه برنامه های مورد نیاز برای ایجاد شگفت انگیز نشان دادن تجارت خود در شبکه های اجتماعی ، در اینجا بهترین برنامه ها برای بازاریابی تجارت خود در اینستاگرام وجود دارد!

بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام

اولین موارد اول: برای موفقیت در اینستاگرام ، باید عکس های عالی ارسال کنید. این برنامه های ویرایش عکس به شما کمک می کنند فیلترها را اضافه کنید ، روشنایی را تنظیم کنید و حتی لکه های پس زمینه را ویرایش کنید.

VSCO Cam: آیا می دانید #vsco محبوب ترین هشتگ مارک دار در اینستاگرام است؟ و به دلیل خوبی! این برنامه قدرتمند و رایگان ویرایش عکس برای iOS و Android برای اینستاگرام بسیار مناسب است و علاوه بر فیلترهای رایگان ، تعداد زیادی بسته عکس و فیلتر نیز برای خرید در دسترس است. این برنامه ای است که شما می خواهید برای عکس های بی روح ، عکس های طبیعت ، عکس های سلفی و تقریباً همه چیز در این بین استفاده کنید. برای iOS از اینجا بارگیری کنید یا برای Android از اینجا بارگیری کنید .

 

Snapseed: این برنامه ویرایش عکس رایگان از Google برای لمس قسمتهای خاصی از عکس شما عالی است. فیلترها در iOS و Android موجود هستند ، به خوبی VSCO نیستند ، اما ویژگی های ویرایش از قدرت بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال ، "تنظیم انتخابی" به شما امکان می دهد فقط قسمت های خاصی از عکس خود را روشن یا تیره کنید ، و ابزار برس به شما امکان می دهد تا از انگشت خود برای افزایش یا کاهش نوردهی ، اشباع یا دما استفاده کنید (مناسب برای عکس های ساحلی که فقط آب می خواهید کمی بیشتر آبی شود). 

یک داستان رنگی: اگر می خواهید عکس های روشن و رنگی ایجاد کنید ، این برنامه برای شما مناسب است. این برنامه از بنیانگذاران A Beautiful Mess به طور رایگان در iOS موجود است که به طور خاص برای رنگ ایجاد شده است. اگر سفیدپوستان روشن می خواهید ، این قطعاً بهترین برنامه برای استفاده است. فیلترهای رایگان وجود دارد ، اما بسته های عکس موجود برای خرید نیز ارزش آن را دارند! دانلود در اینجا .

 

دوربین Line: در iOS و Android موجود است ، این بهترین برنامه برای گرفتن عکس های سلفی است! سلفی ها ممکن است در هر شغلی قابل استفاده نباشند ، اما برای خلاقیت ها و وبلاگ نویسان ، سلفی های عالی کلیدی در کمک به مارک شخصی شما هستند. دوربین جلوی Line Camera مانند دوربین آیفون تصویر را "دور نمی زند" ، بنابراین آنچه در گوشی خود می بینید همان چیزی است که به دست می آورید (و به نظر من کار گرفتن عکس های واضح بهتر است). قطعاً در این دوربین از دوربین استفاده کنید! این برنامه همچنین مسئول بسیاری از شکست های فتوشاپ افراد مشهور است ، بنابراین از ویژگی های ویرایش صورت و لاغری بدن به دقت استفاده کنید! دانلود در اینجا برای IOS و دانلود در اینجا برای آندروید .

Foodie by Line Camera: اگر شغل شما به غذا مرتبط است (یا فقط عاشق عکس گرفتن از غذا هستید) ، این برنامه جدید برای iOS و Android به شما کمک می کند عکس غذایی عالی بگیرید. هنگامی که از بشقاب خود عکس می گیرید ، نوار سفید به رنگ زرد تبدیل می شود تا نشان دهد که دوربین شما صاف و یکنواخت است. به علاوه ، آنها فیلترهایی دارند که مخصوص انواع مختلف غذا و نوشیدنی است. دانلود در اینجا برای IOS و دانلود در اینجا برای آندروید .

 

طرح بندی توسط اینستاگرام: اگر می خواهید یک کلاژ به اینستاگرام ارسال کنید ، این برنامه رایگان برای iOS و Android به شما امکان می دهد چندین عکس را در یک عکس واحد ترکیب کنید که می توانید به اینستاگرام ارسال کنید. شما می توانید 9 عکس انتخاب کنید ، و به راحتی دوستان خود را در اینستاگرام نیز تگ کنید! برای iOS اینجا بارگیری کنید و برای Android برای بارگیری اینجا.

بهترین برنامه های طراحی گرافیک برای اینستاگرام

افزودن متن به عکسها در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند پیام خود را سریعاً برقرار کنید ، بدون اینکه امیدوار باشید پیروانتان عنوان شما را بخوانند. این برنامه ها همه آسان برای استفاده هستند ، تصاویر عالی ایجاد می کنند و وقتی صحبت از اینستاگرام برای تجارت می شود بسیار مفید هستند.

Over: این بهترین برنامه برای ایجاد تصاویر قابل اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است و در iOS و Android در دسترس است. من وسواس دارم این برنامه رایگان است ، اما ارزش آن را دارد که "بسته بزرگ" آنها را بخرید تا تعداد زیادی ویژگی قدرتمند مانند برش عکس برای ابعاد مطلوب اینستاگرام ، Pinterest ، Twitter و Facebook را بدست آورید. یکی از بهترین ویژگی ها امکان افزودن کدورت به عکس است ، بنابراین می توانید کمی از یک لایه تاریک اضافه کنید تا متن سفید شما واقعاً پاپ شود. آنها همچنین با عکسهای موجود Unsplash ادغام شده اند ، بنابراین شما فقط می توانید عکس های سهام رایگان را بلند کنید ، برخی از آثار هنری یا متن را اضافه کنید ، آن را برش دهید و پست کنید! از اینجا در iOS بارگیری کنید .

 

سریع: برنامه دیگری از تیم Over ، Quick یک برنامه رایگان iOS است که به شما امکان می دهد متن را به عکس های خود اضافه کنید. اگر بخواهید پیش از ارسال عکس خود به اینستاگرام ، یک نقل قول یا یک شعار به آن اضافه کنید ، این کار عالی است. آنها فونت های پیش فرض بسیار خوبی دارند و ادعا می کنند که Quick "سریعترین برنامه برای افزودن متن به عکسها" است. از اینجا در IOS و Android بارگیری کنید .

 

Canva برای iPad: Canva از برنامه وب محبوب طراحی گرافیک استفاده می کند و آن را به این برنامه iPad می آورد تا به شما امکان ایجاد تصاویر در حال حرکت را بدهد. اگر می خواهید گرافیک شبکه های اجتماعی ایجاد کنید ، یک آگهی تبلیغاتی برای یک رویداد آینده در اینستاگرام خود ارسال کنید یا نیاز به استفاده از مجموعه عکس های سهام خود دارید ، این برنامه برای تجارت شما عالی است. دانلود در اینجا .

بهترین برنامه ها برای مدیریت Instagram

با این برنامه ها که به شما کمک می کند پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید ، موفقیت خود را ردیابی کنید و خبرمایه خود را بخرید ، بازاریابی اینستاگرام خود را به سطح بعدی برسانید.

Iconosquare: وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل اینستاگرام می شود ، Iconosquare یک برنامه وب رایگان است که مورد علاقه بازاریابان است. شما می توانید داشبورد تجزیه و تحلیل خود را تنظیم کرده و میزان رشد و تعامل پیروان را ردیابی کنید ، به علاوه حتی می توانید محبوب ترین زمان های ارسال خود را ببینید. برنامه وب را اینجا ببینید .

Latergramme: آیا می خواهید با بازاریابی اینستاگرام خود در وقت صرفه جویی کنید؟ Latergramme یک برنامه وب است که با iOS و Android کار می کند تا به شما کمک کند زمان بندی پست ها در چندین حساب اینستاگرام ، همکاری با اعضای تیم و پیش نمایش فید اینستاگرام خود را انجام دهید. از آنجا که ارسال خودکار مغایر با شرایط خدمات اینستاگرام است (و می تواند حساب شما را ممنوع کند!) ، در هنگام زمان ارسال پیام ، Latergramme برای شما یک اعلان فشار ارسال می کند. برنامه وب را در اینجا بررسی کنید و از اینجا در iOS بارگیری کنید یا از Android در اینجا بارگیری کنید .

 

LiketoKnow: این: این برنامه وب برای وبلاگ نویسان ساخته شده است که می خواهند از فالوورهای خود برای خرید ظاهر اینستاگرام خود کمیسیون بگیرند. وبلاگ نویسان در زیرنویس اینستاگرام خود یک URL ارسال می کنند و برای دنبال کنندگان خود که در آن ثبت نام کرده اند ، پس از "پسندیدن" عکس ، آنها ایمیل با پیوندهایی برای خرید ظاهر خود دریافت می کنند. در حال حاضر ، فقط برای وبلاگ نویسان در شبکه RewardStyle باز است ، در اینجا درخواست دهید .

بهترین برنامه ها برای ساخت فیلم های اینستاگرام:

آیا می خواهید یک فیلم کوتاه اینستاگرام برای خبرمایه خود بسازید؟ در اینجا برخی از برنامه ها برای کمک به ویرایش در تلفن خود ، در هر کجا که هستید وجود دارد!

Hyperlapse توسط اینستاگرام: این برنامه رایگان iOS به شما امکان می دهد به راحتی فیلم های با گذشت زمان را در تلفن خود ایجاد کنید که می توانند در Instagram ارسال شوند. ویدئوهای تایم لپس یک سری عکسهای ساکن هستند که در یک بازه زمانی مشخص گرفته می شوند و سپس بهم کوک می شوند و مانند یک ویدیو زیاد می شوند (سرعت را انتخاب می کنید). این برنامه همچنین دارای لرزشگیر داخلی است ، به این معنی که دیگر لازم نیست نگران آرام و آرام نگه داشتن دست خود باشید. دانلود در اینجا .

 

iMovie: اگر می خواهید کنترل های پیشرفته تری برای ایجاد یک ویدیوی کوتاه برای اینستاگرام داشته باشید ، برنامه iMovie یک نسخه موبایل از برنامه Mac است که اکنون در iPhone و iPad در دسترس است. با افزودن افکت هایی مانند حرکت آهسته ، حرکت سریع به جلو و تقسیم صفحه می توانید فیلترها را اضافه کرده و فیلم خود را بهبود بخشید. دانلود در اینجا .

 

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1609

برچسب های مهم

خرید طرح های آماده برای چاپ فاکتور تراکت بنر و کتاب های خاص نرم افزار های حرفه ای و کمیاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما