مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

آموزش اینستاگرام مقالات ناب به همراه معرفی سایت های فروش فالوور واقعی با بهترین کیفیت در بین سایر سایت ها به صورت تخصصی

محل لوگو

چگونه می توان کسب و کار خود را در اینستاگرام به صورت واقعی رشد داد


اینستاگرام می تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای تجارت شما باشد ، اما چگونه می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به مشتری تبدیل کنید؟

meowbox یک استارت آپ مربوط به گربه ها با بیش از 500،00 فالوور اینستاگرام است و آنها از طریق اینستاگرام (و عکس های زیبا گربه ها) به ایجاد تجارت خود کمک می کنند. آنها فالوورهای اینستاگرام خود را در یک سال 10 برابر و با بودجه آگهی صفر افزایش دادند. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چگونه شما نیز می توانید دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام به دست بیاورید و تجارت خود را بدون بودجه رشد دهید.

ایجاد روابط واقعی با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

یک روش موثر برای افزایش فالوور حساب اینستاگرام (و تجارت) این است که خود را با افراد تأثیرگذار در صنعت خود هماهنگ کنید. اولیویا کانلاس ، بنیانگذار meowbox ، می گوید: "ایجاد روابط واقعاً بخش بزرگی از ما در رشد اینستاگرام خود بود و بسیار زیاد به اشتراک گذاشته شدن می تواند یک حساب کاربری بسازد و به دنبال کنندگان بیشتری کمک کند." او می گوید ، مهم است که در این روابط سرمایه گذاری کنید و آنها را شخصی کنید. "هنگامی که ما برای اولین بار حساب خود را شروع کردیم ، این نوع تعاملات را کاملاً واقعی حفظ کردیم ، هیچ نوع فرمول رباتی وجود ندارد که بتوانید آن را دنبال کنید."

افراد دارای حساب های بزرگ می دانند که وقتی مشاغلی با آنها تماس می گیرد به این دلیل است که آنها می خواهند در مورد محصولشان صحبت کنند. اما فقط به این دلیل که این ممکن است نتیجه نهایی باشد ، به این معنی نیست که استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر شما باید سرد باشد.

ترافیک خود را از اینستاگرام پیگیری کنید

افزودن پیوند قابل پیگیری مانند Bit.ly به بیوگرافی اینستاگرام شما راهی عالی برای نه تنها ردیابی فروش ، بلکه برای درک اینکه مشتریان شما از کجا می آیند است. وقتی دانستید که چه کانالی فروش شما را هدایت می کند ، می دانید کجا زمان و منابع خود را سرمایه گذاری کنید.

"قبلاً ، ما می توانستیم از طریق Google Analytics ببینیم که ترافیک مستقیم زیادی داریم و فقط تصور می کردیم که از اینستاگرام است. وقتی از مردم می خواهیم پیوند موجود در بیوگرافی ما را کلیک کنند ، ترافیک افزایش می یابد. اکنون ، ما لینک های کوتاه قابل ردیابی ایجاد کرده و آنها را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار داده ایم تا واقعاً بدانیم که ترافیک ما از کجا می آید و این Instagram است. "

پس از داشتن پیوند قابل پیگیری ، همچنین می توانید موفقیت بازاریابی اینستاگرام خود را با ردیابی میزان بازدید و فروش شما به دلیل اینستاگرام ، تجزیه و تحلیل کنید!

محتوای انجمن خود را به اشتراک بگذارید

گربه ها ممکن است بخوبی به اینستاگرام وام دهند ، اما یک درس مهم از meowbox این است که در واقع جامعه ای برای همه چیز وجود دارد. سرمایه گذاری در هر یک از اعضای جامعه خود ، صرف نظر از اندازه حساب اینستاگرام آنها ، راهی مطمئن برای جذب بیشتر فالوورهای اینستاگرام و تبدیل آنها به مشتریان وفادار شماست

اولیویا بخش عمده ای از رشد meowbox را به استراتژی "سهم خود برای اشتراک" نسبت می دهد ، که در آن میو باکس گربه کسی را به اشتراک می گذارد و سپس اینستاگرام گربه حساب meowbox را به اشتراک می گذارد. Meowbox روزانه حدود سه بار (یا بیشتر) به اینستاگرام پست می کند ، بنابراین محتوای زیادی برای یافتن دارند!

اولیویا می گوید: "99٪ از عکس های ما توسط سایر کاربران اینستاگرام است." "ما ممکن است با دوازده عکس شروع کرده باشیم ، اما هنگامی که هشتگ #meowbox را شروع کردیم ، شروع به اشتراک و بازنشر مطالب دیگران کردیم." هنگام به اشتراک گذاری مطالب دیگران ، درخواست مجوز و دادن اعتبار عکس مناسب بسیار مهم است. meowbox فقط عکسهایی را ارسال می کند که با هشتگ #meowbox برچسب گذاری شده اند و آنها با درج عنوان Instagram خود در عنوان و با برچسب گذاری در عکس به کاربر اعتبار می دهند.

با هشتگ های اینستاگرام خلاق شوید

یکی دیگر از راه ها افزایش فالوور علاوه هشتگ گذازی می باشد. بر هشتگ گذاری عکس های خود با برچسب های واضح برای صنعت خود (در این مورد ، #catsofinstagram و سایر برچسب های مربوط به گربه) ، می توانید با فکر کردن در خارج از جعبه اینستاگرام ، به مخاطبان کاملا جدیدی دسترسی پیدا کنید! برای جذب مشتری های جدیدی که همچنان به محتوای شما علاقه مند هستند از هشتگهایی خارج از صنعت عمودی صنعت خود استفاده کنید. هنگامی که meowbox عکسی مربوط به تیلور سوئیفت و گربه هایش ارسال کرد ، آنها همچنین از یک دسته هشتگ مربوط به تیلور سویفت استفاده کردند. این مخاطبان متفاوتی را در اینستاگرام آنها به وجود آورد و گروهی از فالوور جدید که هم طرفداران تیلور سویفت بودند و هم طرفداران گربه ها.

اولیویا می گوید: "ما هشتگ ها را بر اساس عکس انتخاب می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که با هم مرتبط هستند." "ما سعی داریم نه تنها از هشتگ های مرتبط با گربه ، بلکه هشتگ های جدید و غیرمرتبط استفاده کنیم تا مخاطبان جدیدی را به حساب ما وارد کنیم. به عنوان مثال ، در عکس غیر مسطح اسباب بازی های گربه ، از هشتگ هایی مانند # تخت و # چیزهای سازمان یافته به طور منظم استفاده می کنیم. " افرادی که هم به تختخواب های تخت و هم گربه علاقه مند هستند ، حساب آنها را دنبال می کنند.

او می گوید: "مخاطبان ما بسیار بزرگ هستند و هر نوع شخصی گربه دارد." موضوع شما موضوعی باشد یا گسترده ، کمی خلاقیت با هشتگ ها می تواند به شما کمک کند فالوور بیشتری در اینستاگرام بگیرید.

با یک تم بچسبانید

وقتی نوبت به دست آوردن فالوور بیشتر در اینستاگرام به صورت ارگانیک می رسد ، پایبندی به یک موضوع یا طرحی خاص یک استراتژی مهم است. "ما یک موضوع را نگه می داریم و موضوع گربه ها است. این به نوعی ساده است ، اما من بسیاری از حساب های مردم را دیده ام که می گویند آنها یک حساب گربه هستند ، اما سپس آنها عکسی از آنچه برای شام خورده اند ارسال می کنند. ما دوست داریم آنچه را که مردم مشاهده کرده اند ، یعنی عکس گربه ، به آنها هدیه دهیم. "

"هر زمان ما هر چیزی را که از یک عکس واقعی گربه دور باشد ارسال می کنیم ، مخاطبان ما با آن تفاوت زیادی دارند ، بنابراین ما سعی می کنیم آن را تا حد ممکن" عکس گربه "نگه داریم. برخی از افراد نمی دانند که حساب اینستاگرام آنها یک تجارت است و شما باید مانند یک فروشگاه فیزیکی با آن رفتار کنید. اگر فروشگاه شیرینی فروشی دارید ، نمی خواهید کاناپه بفروشید. "

شریک سایر مشاغل برای مسابقات اینستاگرام

meowbox به م componentsلفه های اصلی یک مسابقه در اینستاگرام پی برده است و مشارکت با سایر حساب های اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن مطالب یکدیگر راهی آسان برای به سرعت در معرض نمایش قرار گرفتن و دنبال کردن بیشتر دنبال کنندگان در اینستاگرام است.

"من دوست ندارم برای یک مسابقه با بیش از یک حساب دیگر شریک شوم ، اما خوب است که با یک حساب دیگر شریک شوم و یک مسابقه متقابل را انجام دهم زیرا شما عقاید یکدیگر را به اشتراک می گذارید. به عنوان مثال ، ما می توانیم یک مسابقه را با حساب کاربری تی شرت گربه انجام دهیم ، و هر دو آن را در کانال های خود ارسال می کنیم ، و برای ورود به مسابقه ، باید هر دو حساب ما را دنبال کنید "

اجرای یک مسابقه اینستاگرام هر ماه یکبار راهی عالی برای یافتن مشتری بیشتر از طریق اینستاگرام و افزایش آگاهی از نام تجاری خود است. در نهایت ، بهترین راه برای رشد کسب و کار خود با اینستاگرام این است که مدیریت آن را مانند هر قسمت دیگری از کسب و کار خود شروع کنید. Latergramme برنامه ریزی پست های اینستاگرام ، جستجو و ارسال مجدد محتوای جامعه و مدیریت تقویم محتوای شما را آسان می کند!

 

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1587

برچسب های مهم

خرید طرح های آماده برای چاپ فاکتور تراکت بنر و کتاب های خاص نرم افزار های حرفه ای و کمیاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما