مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

مقالات آموزشی اینستاگرام و معرفی سایت های برتر فروش فالوور اینستا

آموزش اینستاگرام مقالات ناب به همراه معرفی سایت های فروش فالوور واقعی با بهترین کیفیت در بین سایر سایت ها به صورت تخصصی

محل لوگو

ایجاد سرویس جدید برای کسب وکار ها در اینستاگرام


اینستاگرام در حال کار بر روی مجموعه جدیدی از ابزارها برای کمک به تأثیرگذاران و سازندگان در درآمدزایی از این سیستم عامل است.

این شرکت اعلام کرد که در حال توسعه سه ویژگی مهم جدید کسب درآمد برای سازندگان است: فروشگاه های سازندگان ، تجارت وابسته و "بازار محتوای مارک دار".

در اینجا هر آنچه لازم است بدانید:

ویژگی های جدید کسب درآمد Instagram Creator چیست؟

در یک پخش زنده اینستاگرام اخیر ، مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ و رئیس اینستاگرام آدام ماسری نحوه تکامل این پلت فرم را به اشتراک گذاشتند تا "به سازندگان کمک کنند تا در درازمدت امرار معاش کنند."

 

به عنوان بخشی از این برنامه ها ، اینستاگرام فروشگاه های سازنده ، تجارت وابسته (یعنی پرداخت کمیسیون برای فروش محصول) و "بازار محتوای مارک دار" جدید را برای اتصال تأثیرگذاران و مارک های تجاری راه اندازی خواهد کرد.

این ویژگی ها با استفاده از ویژگی های خرید اینستاگرام ، به تأثیرگذاران و سازندگانی که فروش برای مارک ها را تحریک می کنند پاداش مالی می دهد .

ویژگی درآمدزایی سازندگان شماره 1: فروشگاههای سازندگان

در خلال هفته سازندگان - یک هفته اختصاص یافته به کمک به رشد سازندگان با استفاده از ابزارهای فیس بوک و اینستاگرام - زاکربرگ اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاههای سازندگان اینستاگرام به اشتراک گذاشت

 

زاکربرگ گفت: "[برای سازندگان] که می خواهند محصولات و کالاهای خود را بفروشند ، افزودن فروشگاه موجود یا باز کردن مغازه جدید در نمایه شخصی اینستاگرام شما را آسان تر خواهیم کرد ."

این کار را می توان به یکی از دو روش انجام داد:

سازندگانی که از قبل یک محصول موجود دارند ، هم اکنون می توانند فروشگاه خود را به نمایه شخصی و تجاری خود پیوند دهند - از امروز در سطح جهانی در دسترس است.

سازندگان تازه وارد مغازه ها می توانند از طریق برنامه اینستاگرام یک فروشگاه راه اندازی کنند. آنها به سادگی حساب کاربری خود را به یکی از شرکای تجاری اینستاگرام پیوند می دهند: Bravado / UMG ، Fanjoy ، نماینده و بهار. با این حال ، این ویژگی تا پایان سال برای همه سازندگان واجد شرایط در ایالات متحده ارائه می شود

 

 

هدف فروشگاه های سازندگان ایجاد سهولت در خرید کاربران به طور مستقیم از محتواسازان در داخل برنامه است.

آماده پیوستن به دنیای تجارت الکترونیکی اینستاگرام هستید؟ در اینجا چگونگی راه اندازی خرید Instagram برای مشاغل خود را بیاموزید .

ویژگی درآمدزایی سازنده شماره 2: تجارت وابسته

در کنار فروشگاه های سازندگان ، اینستاگرام همچنین یک برنامه تجاری جدید وابسته را برای تأثیرگذاران و سازندگان معرفی کرده است

این بدان معنی است که سازندگان هنگام تولید محصول برای یک مارک در برنامه - تکمیل بازار 3 طرفه تجارت اجتماعی ، یک حق کمیسیون (نرخ تعیین شده توسط مارک ها) دریافت می کنند.

این ابزار همچنین دارای برچسبی است که به کاربران اطلاع می دهد خرید آنها مستقیماً از خالق پشتیبانی می کند.

در خلال سخنان افتتاحیه هفته خالق ، زاکربرگ فاش کرد: " این ابزار وابسته به شما امکان می دهد محصولات جدیدی را که در Checkout موجود است کشف کنید و آنها را با پیروان خود به اشتراک بگذارید تا در ازای خریدهایی که در اینستاگرام انجام می دهید ، کمیسیون دریافت کنید ."

در این پست وبلاگ درباره چگونگی استفاده سازندگان از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد در اینستاگرام بیشتر بدانید .

ویژگی درآمدزایی سازنده شماره 3: بازار محتوای مارک دار

سرانجام ، اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد به مارک ها کمک کند تا همتراز شوند و اینفلوئنسرهای ظهور کنند که دسترسی مناسب برای مخاطبان آنها است.

مشابه بازار سازندگان TikTok ، این اولین اقدامی است که اینستاگرام وارد فضای همکاری با برند تأثیرگذار می کند.

"موسری" به اشتراک گذاشت: "ما باید بتوانیم به مارک ها کمک کنیم سازندگانی پیدا کنند که منحصر به فرد با کاری که آنها سعی می کنند انجام دهند و برعکس." "اگر ما بتوانیم در خواستگاری کمک کنیم ، می توانیم به تولید کنندگان کوچکتر که می توانند کارهای شگفت انگیز برای مارک ها انجام دهند ، دلار بیشتری هدایت کنیم."

جزئیات دقیقی در مورد چگونگی ساختار معاملات به اشتراک گذاشته نشده است ، اما زاکربرگ گفت که آنها "شرایط بسیار مطلوبی" را به سازندگان ارائه می دهند.

با استفاده از ابزاری که از سازندگان حمایت مالی می کند ، مشخص است که اینستاگرام در فضای تجارت الکترونیکی در حال حرکت است و متعهد به کمک به سازندگان در تحقق اهداف خود است.

با ثبت نام در خبرنامه ایمیل بعدا - آخرین نسخه های نمایش مشخصات عمومی Instagram - که هر هفته مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، در بالای همه جدیدترین ویژگی های اینستاگرام باشید :

 

 

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1492

خرید طرح های آماده برای چاپ فاکتور تراکت بنر و کتاب های خاص نرم افزار های حرفه ای و کمیاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما